Gelişmiş Raporlama / İstatistikler | |
Müşteri Tanıma | |
Geri Dönenleri Arayana Bağlama | |
DISA | |
Web Telefonu | |
Google Drive ve Google Analytics Entegrasyonu | |
Kaçan Çağrı Bildirimi | |
Yönlendirme SMS Bildirimi | |
Hedefe SMS Gönderimi | |
Yazılım Entegrasyonu (API) | |
Arayan Numara Bazlı Senaryo Oluşturma |
Santralde yapılan görüşmeleri kayıt altına alabilirsiniz. Kayıtlar 3 ay süre ile saklanmaktadır. Daha fazla süreyle ses kaydı saklayabilmek için Google Drive hesabınızı veya FTP sunucunuzu tanımlayabilirsiniz.
Web ara yüzünden veya API ile otomatik IVR kampanyaları oluşturabilir; anket, borç okuma, onay alma, duyuru ve hatırlatmalar yapabilirsiniz. Hedef kitlenize sesli mesajlar gönderebilirsiniz.
Otomatik Arama / Sesli Mesaj modüllerinden yalnızca birini seçmelisiniz
Web ara yüzünden veya API ile otomatik IVR kampanyaları oluşturabilir; anket, borç okuma, onay alma, duyuru ve hatırlatmalar yapabilirsiniz. Hedef kitlenize sesli mesajlar gönderebilirsiniz. Aramalarınız çoklu kanalla daha hızlı yapılır.
Otomatik Arama / Sesli Mesaj (50 Kanal) modüllerinden yalnızca birini seçmelisiniz
Zoho entegrasyonumuzla, Zoho üzerinden çağrı başlatma, arayan müşteriyi ekranda açma, arama ve ses kayıtlarını müşteri cari kartında görüntüleyebilme, kaçan çağrı raporlayabilme, ileri tarihli çağrı zamanlayabilme gibi özellikleri kullanabilirsiniz.
T-Soft, Ticimax, Shopify, Opencart, Projesoft, Geliştir gibi e-ticaret platformları ile gerçekleştirilmiş entegrasyonumuz ile sipariş veya kargo durumlarını IVR'da müşteriye okutabilir, otomatik aramayla kapıda ödeme onayı alabilirsiniz.
Santralinize gelen çağrıların akışını kendi uygulamanız üzerinden web servisi ile programlayabilirsiniz.
Bulutsantralim, yazılımında barındırdığı Text to Speech (TTS) robotuyla veritabanınızdaki bilgileri müşterilerinize okuyabilir.
Bulutsantralim, yazılımında barındırdığı Speech to Text (SR) robotuyla müşterilerinizden sesli olarak aldığınız komutları yazıya çevirip API ile yazılımınıza geri döndürebilir.
Bu modül ile dahililerinizi müşteri temsilcisi olarak atayabilirsiniz. Böylece dahilileriniz (MT), santralde oturum açarak çağrı alabilir ve gelen çağrıları otomatik olarak cevaplayabilir. MT bazında çeşitli istatistikleri (Oturum, Mola v.b) görüntüleyebilirsiniz.
Kredi Kartı Tahsilatı modülü seçildiği için bu modül kapatılamaz.
Çağrı Memnuniyeti Puanlaması: Müşterilerinizle yapılan görüşmenin sonunda görüşmeyi değerlendirmelerini sağlayabilir, böylelikle personellerinizin performanslarını ölçümleyebilirsiniz. Çağrı Kalite Puanlaması: Görüşme kayıtlarını bir yönetici tarafından dinleyebilir ve dinlenen görüşmeleri kalite açısından puanlayabilirsiniz.
Görüşme esnasında müşterilerinize, kart bilgilerini sesli yanıt sisteminde tuşlatarak, ödeme yaptırabilir ve müşteri tahsilatlarını otomatik gerçekleştirebilirsiniz.
Müşteri Temsilcisi modülü satın alınmalı.
444'lü veya yurtdışı numaralarınıza gelen çağrıları santralinizde karşılamanızı sağlar. Ayrıca santralinizde karşıladığınız çağrıları farklı santrallere sip protololü ile ip olarak yönlendirmenizi sağlar.
Ticari amaçlı otomatik IVR kampanyaları oluşturmanızı sağlar. (SMS hizmeti altında İYS modülünüz varsa bu modülü satın almanıza gerek yoktur.)
Görüşme Kaydı Analizi Entegrasyonu
Kendinize ait GSM hatlarınızı herhangi bir cihaz kullanmanıza gerek kalmadan tarafımızda barındırarak kullanabilirsiniz. Bulut santralinizin tüm özelliklerini kullanarak GSM hatlarınız üzerinden arama yapabilir ve gelen çağrıları karşılayabilirsiniz.
Ürün | Ödeme Periyodu | Toplam Tutar |
---|---|---|
Toplam | 0 ₺ |